- EAN13
- 9782854187489
- ISBN
- 978-2-85418-748-9
- Éditeur
- Groupe HEC
- Date de publication
- 2002
- Fiches UNIMARC
- S'identifier
Age-induced decision shrinkage, another avenue to repeat purchase
the example of new automobiles
De Groupe HEC, Direction de la recherche
Avec Gilles Laurent, Raphaëlle Lambert-Pandraud
Groupe HEC
S'identifier pour envoyer des commentaires.
Autres contributions de...
- Groupe HEC, Direction de la recherche (Auteur)
- Gilles Laurent (Autre)
- Raphaëlle Lambert-Pandraud (Autre)
-
Towards an understanding of the phases of goodwill accounting in four western capitalist countries from stakeholder model to shareholder modelGroupe HEC, Direction de la rechercheGroupe HEC
-
Tell me which perfume you wear, I'll tell you h...Groupe HEC, Direction de la recherche, Groupeme...Groupe HEC
-
Tell me which perfume you wear, I'll tell you h...Groupe HEC, Direction de la recherche, Groupeme...Groupe HEC